sobota 31. prosince 2016

PF 2017

A je to tu zase, jakoby to přicházelo čím dál rychleji ...
Každý příchod nového letopočtu ve mně vyvolá hloubání nad tou číslicí.
Tentokrát je to prvočíslo, která nemám moc ráda, připadají mi jaksi neuspořádaná ... nicméně na konci je sedmnáctka, která u mne má protekci. Logicky ... 17. jsem se totiž narodila.

Přesně před rokem jsem hleděla do dalšího roku skoro s hrůzou, protože tušení průseru bylo tak silné, že se skoro na zemi stát nedalo. Stalo se, už je to za mnou.

Nikdy není nic jen bílé a jen černé, a mně v průběhu uplynulého roku začaly do života vstupovat dobré bytosti, které mi pomohly z mého močálu vystoupit na pevnou půdu.
Zázraky se dějí, ale pomoc druhému by snad zázrakem být neměla.
Nemluvím o tom, udělat něco za druhého ... ale hodit mu lano, vytáhnout na břeh, a pak do něj strčit a říct:"A teď je to na tobě".
To úplně stačí.
A přesně tohle udělala jedna osoba, které neumím dost poděkovat, a tak se na ní občas zajdu usmát nebo oznámit nějakou děsně důležitou vtipnost, co jsem zase vyvedla.
Myslím, že rok 2017 by jí měl přinést nějaké to zásadní lidské štěstí, k tomu osobně budu držet palce, co mi kladivo dovolí.

A teď, co já s tím dalším rokem provedu ? Velmi jednoduchá věc - přesně to, co chci ...  s vědomím, že "ten nahoře" vždycky vymyslí něco, co si neplánuju, ale to on nám tak bude dělat vždycky, abychom my, lidstvo, nezpychli a neudělali ze světa smeťák. Umíme být totiž děsně namyšlení, když se nám pořád něco daří, pak nosíme nos nahoru a hrajeme si na pány tvorstva. Jenže to my nejsme, víte ? Zůstat na Zemi jen samí lidi, pěkně jeden vedle druhýho, tak jsme pěkně v pytli.

Tak myslím, že bych jako mohla vyrazit ... sebe mám pohromadě, jak už dlouho ne, do nůše jsem sbalila své odhodlání čelit nepříjemnostem, a vůli to příjemné si užít naplno, vlastně ne ... NAPLNO to bude :).
Nějaké ty touhy a přání a sny, ty mám v nůši pořád, a hodlám je taky pořádně provětrat.
A budu toho mít MOC :D.

Přátelé, přeju vám bezpečnou jízdu rokem 2017, pro jistotu u sebe mějte aspoň náplast, kdyby došlo k nějakému škrábanci, ale snad jich nebude příliš.

Zvedám číši na dny příští a připíjím na ně až do dna !