pátek 13. června 2014

Korálkování

Už pár dnů mám chuť šmodrchat provázky, navlékat kuličky, vyrábět střapečky ... rozebrala jsem pár starých ozdob a vytvořila z nich nové. Vzhledem k tomu, že s jídlem roste chuť, šperků jsem vytvořila hnedle více, a ještě nějaké budou ... teď jen vyrobit si k nim nějaké oblečky.
Kde jsi, moje múzo textilní ?!?
Korálková potřebuje vystřídat !

První mě "rafla" přeměna starého náramku a náhrdelníku z jantarových korálů, kovových a kostěných komponentů. Šmodrchala jsem to dlouho, výsledek na krku děsně chrastí a váží asi půl kila, nejspíš půjde použít i k sebeobraně, ale k tomu snad nedojde.
Další přišla na řadu tyrkysovočervená kombinace. Měla jsem lichou plstěnou kuličku, která mi zbyla coby dvojče jedné ztracené náušnice ... Náušnice jsem si pořídila od EvVo nové, a rozhodla se k nim vytvořit něco na krk s použitím právě té osamocené kuličky. Takhle to dopadlo ... chudák kulička se v tom skoro ztrácí, přesto, že byla umístěna na čestném místě...


Další korálkovací odpoledne bylo slunečné ... a to jak na obloze, tak v mých rukách. A výsledek ? Dvoje jednoduché hopsasa korále na krk a kuličkové náušnice, aby k tomu všemu ladily.

Další slunečné odpoledne na balkóně proběhlo ve znamení zelené a červené, tentokrát tak nějak rozverně ... provázky s kuličkami blbnou, poskakují a přetahují se ...


A když už jsem v tom chlubení, je to už pár let, kdy jsem si nastřádala pár moc hezkých kousků mořských korálů a po čase z nich uvázala náhrdelník. Některé jsou z trhu v Chorvatsku, některé z veletrhu v Praze a některé ... ani už nevím, odkud ... pravda, sahá mi málem až ke kolenům, ale to nevadí, prostě se do něj víc omotám a jde se ...

     

A že pro mne navlékací a uzlíkovací hraní není nové, dokládám svým šperky, které jsem si vyrobila před mnoha lety během svého studia na gymnáziu ... První jsou minizkumavky naplněné skleněnými korálky, pečlivě zašpuntované. Ten pastelkový jsem někdy opravdu použila k podtrhávání v sešitě ... praktické to příliš není, ale když má bejt legrace ... No a nakonec škapulíř, ve kterém jsem nosila "tajné věci".

Žádné komentáře: