sobota 7. června 2014

Dneska mi to kecá

Nejen dneska ... prý žvaním ... furt a dlouho ... hm ... jsem člověk veskrze samotářský, ale když se mi dostane do pařátů nějaká osoba, tak jí to musím celý vyprávět. Jsem asi mimo škatule, jsem introvert se silným sklonem k extrovertismu (lidově řečeno - kutím si sama ve své sluji a pak s tím jdu ráda mezi lidi). Jsem tzv. sektorář a zároveň člověk improvizující... prostě moje provázky, papíry, čudlíky, bumbrdlíky a kladívka jsou seřazeny v zástupu podle velikosti, abecedy, barvy ... nicméně pokud mě rafne múza, lítá to vzduchem (ovšem na noc jsou všichni ve svých přihrádkách, a to včetně mne). Moje mozkové hemisféry se perou o dominantní pozici, a v důsledku toho buď krájím cibulku sekyrou, nebo si beru na řízky logaritmické pravítko. No, a to je tak, jsem sama pro sebe nepředvídatelná, o to hůř pro jiné ... pozitivum je, že se mnou není nuda, ale na druhou stranu je to asi občas nervák. Nu, to už je právě na tom, kdo se mnou sdílí prostor. Je to pro jedince odvážné, otevřené čemukoliv, co je přirozené a hlavně ... srabi tu nemají co dělat ! Dost bylo srabů !

Žádné komentáře: