neděle 1. června 2014

Moje dívka se odmítá holit. Je to důvod k rozchodu?

Takové titulky mě dokážou probrat. Fakt, esli ta holka je chlupatá, a nemá to rád, tak proč si nenajde nějakou holou ??? A co jak si vlastně nechce holit : nohy ? (mne napadnou první, páč si je občas holím taky ... na jaře) fousy ? (čekám to každým dnem) ... pi ... hovatý předloktí ? (co je komu do toho, a ty dva, ať si to snad nějak vyřešej, ale proč  toho dělat obecnej problém ???). Nota bene si to přečte někdo v rozpuku a bude mít pocit, že je to něco zásadního. Já když byla v rozpuku, tak si teda vůbec nepamatuju, co si kdo holil, páč se šlo dycinky k jádru věci. No, a pak z toho má bejt jeden moudrej. Někdy mám fakt pocit, že nás voblbujou hlavně titulkama... párkrát jsem pod podobným titulkem četla i článek, a nic víc, než z titulku samého, jsem se nedověděla. Co z toho plyne ? Nevim, tož tak ...

Žádné komentáře: