středa 2. července 2014

Korále ... a atakdále ...

Korálková múza mě ještě trochu lechtá, a tak jsem ještě stvořila čerta - zatím na svou premiéru čeká, ale dočká se. Ke stvoření malého ďasa mě inspirovaly lehce jeté kroužky od záclonové konzole, komponenty z rozebraného šperku z obchodu (ráda z hotových výrobků dělám materiál:) ), a z několika různých vláken včetně staré štupovací bavlnky (ponožky už neštupuju, ale bavlnu přece nevyhodím, páč respektuju egyptského strážce bavlny a zažít jeho hněv si nepřeju)


Taky jsem si konečně udrátovala úložiště na brejličky, mašličky, gumičky, aneb "asesoárs". Je to taková věc-slepenec, ale konečně se mi ty titěráci o sebe netřou v šupleti. Jak je vidno, opět mi posloužily kroužky od závěsu. Skoro se bojím, že budu potřebovat spoustu kroužků bez konzole, protože mě u toho všeho napadla spousta vychytávek, na které se kroužky hodí.

Žádné komentáře: