pátek 7. dubna 2017

Jsem holka

Hnusnej tejden ... prokašlanej a prosmrkanej ... co  tím udělá OSVČ ? Známý to "parazit " ??? Zařídí si tzv home office, čili kašle a smrká, a přitom vykonává samostatně výdělečnou činnost dál, páč kdyby přestal, tak zdechne.
Jsem zvyklá o sebe se postarat už mnoho let ... někdy tak, někdy líp ... takže smrkání, kašlání ... mne nevyvede z míry.
Jsem single, to je dnes vážená instituce, znamená to, že si žiješ sám, ale taky se o všechno musíš sám postarat ... pro mne to znamená svobodu, SVOBODU !!! ... ale zase je to dost makačka, nic není zadarmo.
Převážnou část "volného" času trávím budováním domova ... v rukou mívám nejčastěji příklepovou vrtačku, šroubovák, kombinačky, nebozízek ... jsem ráda, že si s tím poradím , ale raději bych, kdyby byl po ruce někdo, kdo ... podrží vysavač u vrtačky ... podá šroubek, když upadne ... podá náplast na provrtanej prst ...
Baví mě řemeslné činnosti, ale ... někdy si musím připomenout, že jsem holka ... respektive chci být víc holka ...
Objednala jsem si šaty ... a mám je, i s tylovou spodničkou ..
Fantastický ... jsem holka, líbí se mi točit se donekonečna ... vlevo ... vpravo .... bájo, žůžo .... JO ... JSEM? HOLKA !!!

Žádné komentáře: