pátek 17. března 2017

Vypnout - zapnout

Žijeme v době "chytrých" technologií .... žijeme v době ... prostě žijeme tu.
Přístroje jsou na všechno ... na kafe, na kaši, na zážitky, na sekanou ... na koktejl .... na nudličky, na kuličky ... různé útvary ...
Někdy si říkám, proč se to vyrábí, když se předměty dají krájet nožem, struhadlem ...
Nejsem prostě cílová skupina.
Si koupím svý dvě brambory a vystačím si se struhadlem ... i bez něj
Někdy si připadám mimo ... ale jen mimo svět, který mě nezajímá ... zajímají mě lidi a jejich příběhy ... kde to je v regálech ?
Vím, nikde ...
Jsem nasazena na koleji "dělejcomůžešapřežijpáčtománějakejsmysl"
... proto jsem, jaká jsem ...

Někdy se ovšem musím v souladu s moderními technologiemi vypnout a opět zapnout
Je to "trendy" ? Je mi to u prdele ! Jen je to občas potřeba, zavařila bych se ...

Směju se denně, někdy nevím, čemu, ale určitě minimálně proto, že jsem naživu

Tož, zase z toho vyplynulo to dávno objevené CARPE DIEM

Žádné komentáře: