pátek 2. června 2017

To smoke or not to smoke

Vešel v platnost protikuřácký zákon.
Jsem celoživotní nekuřák.
Nikoliv ze zásady.
Prostě mi to nezachutnalo, narozdíl od vína.
A teď, kudy do toho ...
Ráda se scházím s přáteli ... někteří kouří ... cigarety, dýmku, doutníky ... je to jejich volba ... pokud se účastním společných akcí, počítám s tím, že domů přijdu "načuchlá".
Je to fajn ... moje plíce jsou zdravé, což je relativní ... jako celoživotní rezident pražský jsem atakována zásadnějšími zplodinami od narození ... ropák hadr.

Zeptala jsem se včera v hospůdce na rohu dvou kuřáků, jak to vnímají ... řekli, že jim to je fuk, a že si zvyknou ... OVCE blbý !!!

Přece se nebudu učit kouřit, abych naučila kuřáky kouřit svobodně ?!?!?!
Hovnajs ... seru na to ... se svými kouřícími přáteli se hodlám scházet proto, že jsou to přátelé ... ostatní je mi u prdele.
Pokud tento slovník někoho u víly překvapuje, nechť je informován o změně vílího statusu - víla je nasraná, na to není synonymum ... těším se na další setkání kdekoliv, kde si budem blízcí ♥

Žádné komentáře: